La Cucina di Caterina

De passie van een bedrijf moet je al door de bedrijfsidentiteit heen kunnen voelen.

Als start-up is het beginnen aan de visuele uitstraling van je bedrijf vaak lastig. Waar begin je en waar moet je rekening mee houden? Vooral wanneer het bedrijf opgericht is vanuit passie en je wilt dat deze passie ook binnen de visuele identiteit zichtbaar is. In gesprek met La Cucina di Caterina werd duidelijk dat er veel ideeën waren voor de uitstraling van haar bedrijf, maar expertise ontbrak bij de uitvoering.

In het eerste gesprek heb ik de klant al haar ideeën op tafel laten leggen en hebben we samen een brainstormsessie gehouden. Bij dit project heb ik bewust gebruik gemaakt van de grote passie van de ondernemer voor haar onderneming. Er ontstonden daardoor al snel meerdere mogelijkheden voor het logo en de kleuren. Ik zie iedere keer weer gebeuren dat de liefde voor de eigen onderneming groeit wanneer de visuele vertaling plaats vindt, omdat zij zelf al ervaarde wat er nu ook visueel zichtbaar is.

Opdrachtgever

La Cucina di Caterina

Services

• Visuele Identiteit
• Graphic Design


Producten

• Logo
• Visitekaartje
Image
Image

Opdrachtgever
Veel passie en kennis heeft La Cucina di Caterina voor alles dat met de Italiaanse keuken te maken heeft. Met behulp van workshops leert ze jou alles over de manier hoe je zelf pasta, limoncello of pesto kunt maken. Dit kan gewoon bij jouw thuis, op kantoor of op locatie plaatsvinden.

Opdracht
De passie voor de Italiaanse keuken vertalen naar een herkenbaar logo voor het kunnen uitbouwen van La Cucina di Caterina.

Image
Image

Past precies bij mijn bedrijf

Lisa heeft voor mij een logo en bijpassende visitekaartjes ontworpen. Ze heeft richting weten te geven aan mijn vele maar onduidelijke ideeën hierover. Het uiteindelijke ontwerp past precies bij mijn bedrijf!
- Kathleen Claes
Eigenaar La Cucina di Caterina