X=Festival

Het creëren van een uitdaging om de bezoekers alvast geïnteresseerd en betrokken te maken.
Na het doen van onderzoek naar de doelgroep was het de bedoeling dat een promotie strategie ontwikkeld werd, zodat het festival een betere promotie krijgt. Er is gekozen om te werken met een speurtocht door het centrum van Utrecht, waarbij de doelgroep CMD-studenten met behulp van coördinaten X=Festival blikken kunnen vinden met daarin een prijs die aansluit bij de studie Communication & Multimedia Design. Dit is de studie die de studenten volgen die dit festival bezoeken. Daarnaast draagt deze speurtocht bij aan het verkennen van de stad Utrecht.

Opdrachtgever

Hogeschool Utrecht (studie)

Services

• Concept & Strategie
• Fotografie
• Video & Montage
• Graphic Design


Producten

• Activiteit incl. beloning
• Promotievideo
• Poster

Image
Image

Opdracht
Ontwikkel een promotiecampagne om meer CMD-studenten op een speelse manier te bereiken en naar het X=Festival te krijgen.

Opdrachtgever
Gedurende mijn studie aan de Hogeschool Utrecht heb ik deze opdracht mogen uitvoeren als voorstel voor het X=Festival. Er werd een uitgebreide briefing overhandigd met alle benodigde specificaties en eisen.

Ondersteuning bij iedere nieuwe stap.

Als start-up kon ik veel hulp gebruiken in deze nieuwe wereld van visuele vormgeving. Lisa wist mij op de juiste manier te ondersteunen waardoor ik mij gehoord en begrepen voelde.
- Suzanne Bruin
Eigenaar Flawsome Nail Studio